Lindex får pluspoäng!

Idag när jag hade åkt första tåget för dagen (Uppsala-Stockholm) och kommer in i Centralhallen så möts jag av en söt tjej som delar ut lappar (kl.7 på morgonen!). Tar en lapp och läser.

Premiäröppning för Lindex Stockholm Central 25% på hela sortimentet!
Checka in dig hos oss på Facebook och få ett presentkort!

Jag tänker, jag kan ju kika in och se om något lockar. Har behövt en BH man kan ta bort axelbanden på, de jag har är utslitna eller för små. Och jag hittade en som passade. Gick till kassan och betalde, fick mina 25% rabatt, plus presentkort på 50kr (för att jag checkat in på "Fejjan"). Sedan sa den trevliga tjejen i kassan leende: "Nu kommer du bli jätteglad! Eftersom du är en utav de första 100 kunderna så får du ett presentkort till! På 200kr!!!"

Bästa köpet på länge. Man kan säga att jag gick plus! Betalade endast 134kr för BHn, fick presentkort på 250kr sammanlagt! Jag är grym på affärer, hehe!


Tänk att en BH kan göra min dag, haha! Tack Lindex!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0