tung dag

Denna höst har gått bra. Jag har mått bra. Men jag medger att hösten och början av vintern har sina tunga dagar. Som idag. 6 år sedan jag hör mamma svara i telefon och sekunder senare säger hon "NEJ! Det kan inte vara sant. Det FÅR INTE vara sant! Vad gör vi nu.." Jag förstod på en gång vad det handlade om, min härliga, underbara, roliga mormor Eva hade somnat in (natten mellan 9e och 10e december).
Här sitter jag än en gång och tårarna forsar och snoret rinner. Vad jag önskar att jag hade henne kvar i livet!
<3mme

Kommentarer
Postat av: M

Känner igen den kännslan <3

Svar: Ja, alla dagar är inte så lätta..<3
Mathilda

2012-12-10 @ 20:03:48
Postat av: Michaela

Önskar jag kunde ge dig en kram på riktigt just idag <3

Svar: Fina vän, den hade jag behövt, tack<3
Mathilda

2012-12-10 @ 21:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0