Lyckliga lördag!

Dagen började med en cykeltur till Spa Huset för en halvkroppsmassage på 45 minuter. Cykeltur hem och dags för första träningen på VÄLDIGT länge. 33 minuter pilatespass framför tv. Någon kanske fick underhållning till frukosten haha! Svett och pigg var det dags för frukost framför dagens avsnitt av Julkalendern. In i duschen och på med rena och varma kläder. Promenad genom stad, mötte upp Tina och vi gick hem till Sofia. Där fick S födelsedagspresent (hon fyllde 30/11) från mig, T, Annie och Karro. En blender och presentkort på Village, hon blev glad. Vi fick kaffe (första gången jag smakat kapselkaffe tror jag) och kaka, tackar! Sedan promenad hem igen.
 
 (ballongbilden är tagen av Tina och jag har lånat den)

 
 
Martin åkte nyss till Zinkgruvan och jag ska plugga resterande del av eftermiddagen och kvällen. Hade gärna följt med till Z, men den där tentan skriver inte sig själv, tyvärr.
 
Hoppas ni har en fin lördag! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0