Lucia och dagen före Dagen med stort D

Klockan ringde kl.6, jag fattade inte vad som hände. Tryckte som vanligt på snooze för "bara en liiiiten stund till". Gick upp. Borstade håret och tänderna (med olika typer av borstar såklart). Tog en vitamin. Klädda på mig massor med kläder (-19 utejust då). Ut och skotta fram bilen. Iväg till Tina för att se på Lucia från Uppsala (svt1 kl.7). Fick kaffe, smörgås och pepparkaka. Jag bjöd på Lussekatt. Strax innan 10 kunde jag inte dra ut på morgonen längre, dags för tentaplugg. Och här sitter jag i Universitetsbiblioteket och försöker bli klok på detta. Bibblan stänger 20:00, och jag kommer vara kvar tills dess.
Tackade ja till våtens kurser för en liten stund sen, vet redan nu att jag kommer ha fullt upp!
Hoppas ni mina kära vänner har en fin luciadag!
<3mme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0