tro inte att du känner mig

Semestern är slut. Har haft det så himla skönt! 4 år till nästa betalda sommarsemester.. Jobbar augusti ut. Sen blir det 10% ca 2 dagar/månad. 100% plugg! Känns overkligt men riktigt bra. Snart ska jag se vad jag går för. Hoppas innerligt att det här är rätt för mig! Funkade bra att jobba idag. Fick en kommentar av en kollega från en annan stationeringsort "du kommer sakna det här så mycket tror jag, men jag hoppas för din skull att plugget går bra. Men tror du kommer tillbaka för du passar här." Till henne ville jag säga "du är ju helt rubbad, jag kommer njuta varje minut jag är härifrån!". Men väluppfostrad som man är svarade jag "vissa kollegor kommer jag sakna, men jobbet i sig är jag så trött på. Det här är den bästa vägen för mig att gå". Uppenbarligen känner hon inte mig alls. Hon har inte hängt med de 2 sista åren.. och jag kommer inte sakna henne..
Jag är glad för detta. Glad in i benmärgen!!! Mitt nya kapitel ska bli så spännande och roligt! Tack alla ni som tror på mig och stöttar, ni är de som betyder något. <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0