Min dag idag

09:30 Vaknade, duschade, åt knäckemackor och drack juice, sminkade mig och klädde mig.
11:15 Lunch med Michaela och Emma på Gröna Grodan, åt en sallad med kyckling, parmaskinka och självklart fetaosten som är den godaste som finns!
13:15 Sa hej då till tjejerna, handlade kakao med mera till att baka kladdkaka.
14:20 Kladdkakan var färdig och då begav jag mig till Hallsberg för att fika med den underbara familjen Dahlberg.
17:00 Begav mig till Askersund för att köra igång scouterna för denna hösttermin.
19:45 Hemma i Örebro igen. Martin lagade god mat till mig. Tittat på True Talent, Efterlyst och nu Breaking News. Pratat med Annie i telefon och fått uppdatering om hennes nya liv som student.

Snart sängen efter en toppendag med ledighet!

Imorn blir det jobb hela dagen och på kvällen svänger jag förbi Petra för lite PartyLite. Jobb hela långa helgen. Ledig på måndag igen, längtar!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0