Make up är en härlig del av livet

Stannade på Marieberg på vägen hem. Behövde en ny pincett, min är spårlöst försvunnen. Så köpte jag lite filar och nagelgrejer, så har fixat dem så de är fräscha och hela..två timmar flyger förbi. Älskar ju sånt här "pyssel", blir lugn av det. Rogivande.
jag köpte även ett nytt läppstift! I färgen Vamp från Make up store, love it! Men det gjorde inte Martin. Han ser inte det estetiska i make up, han vill ha naturlighet och det är ju fint. Men eftersom jag är väldigt naturlig nästan varje dag så älskar jag att flippa lite med sminket emellanåt haha. Så jag bryr mig inte om den åsikten, hihi, busigt!

Får lägga ut bild på de snygga läppstiftet någon dag! Vamp, jag gillar de, blodrött..vampyrigt haha! Passar utmärkt nu när Martin och jag kollar säsong 4 av TrueBlood!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0