PAKET!

Martin och jag började möblera om i slutet av förra veckan.. I söndags fixade jag med taklampan som hängt i 1 år utan att ha kopplats in..så jag köpte sladd och stickpropp, ringde far och fråga så det blev rätt. När jag var klar och lampan funkade, skickade jag en bild till pappa och som svar fick jag "Kunde inte gjort det bättre själv". Bästa betyg med andra ord, av en som varit elektriker i hela sitt vuxna liv..



Dåligt ljus, men blev för mycket motljus från fönstret. Datorn och skrivbord står numer direkt till höger innanför dörren.. tvbänken som står mitt i rummet ska slängas..

Nu ska jag iväg och köpa gardinstång och sedan börja sy gardinen. Fick nyss ett sms att jag fick hämta det nya sofföverdraget efter 17:00! Ska bli riktigt kul att se hur det kommer se ut när det är på.

Det som sedan är kvar att göra är att hitta en ny matta och en ny golvlampa, eventuellt en liten fönsterlampa med..

Härligt att se förändring! Det glömda rummet från start..

Nu får jag sätta igång om jag ska hinna innan jobbet kl 18..

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0