My Burtons <3

Längtar efter semester, för då mår jag som allra bäst. När man har tid med det man verkligen vill göra. Blev otroligt glad när jag fick reda på att mamma fixat stuga i Funäsdalen, Härjedalen v.9. Och när jag fick ledighet beviljad! Äntligen lite frihetskänsla på min älskade bräda! Senast var 09, för länge sedan helt enkelt!! Mina Burtons<3 Min skidjacka är sliten, så jag ska köpa ny.. Ska börja spana redan nu, så får man sspara ihop till en man verkligen vill ha, weii! Längtar! Men snön kan vänta till december åtminstonde.. Måste köpa nya vinterdäck, billigt.. Nej.

Igår fick jag frågan om "vi tjejer" ska hitta på någonting den 29.. Och jag sa att jag vet att jag har någonting då, så jag va tvungen att säga att jag återkommer..men jag kunde inte komma på vad det var.. Men imorse insåg jag att jag hade förträngt datumet för provet haha! Hoppsan! Så det är bara att öppna den tjocka boken och plugga lite tror jag minsann, haha!

Ha en fin söndag alla vänner! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0