Måndag 5 dagar

Om en timme sitter den nya lönen fint inne på kontot, härligt. Då kan jag bränna den på nya vinterdäck, vad kul det ska bli! (läs:bajs, vad dåligt!)
Haft en skön ledig dag som spenderats bland annat med Michaela med kunch på Gröna grodan och fika på Vasa konditoriet. Badminton med Martin. Te- och soffhäng med Emma (fick en fin blomring i present från det stora landet i väst, man får niga och tacka) och beställning från Victoria's Secret, yäj!
Imorn har jag drygt 5h rast i hufvudstaden. Då får jag hänga lite mer med Michaela som också har rast. Ska handla byxor förhoppningsvis. Assnygga från MQ!
På torsdag jobbar jag till baksidan/framsidan? Och får träffa underbara Karolina. I helgen får jag förhoppningsvis träffa fina Brottsjö och TinaSöt!
Och så det dära provet.. Plugga plugga, går ju sådär.. Blir väl som alltid annars, som under hela min skoltid.. Kvällen innan. Och med de betyg jag fick så funkar det uppenbarligen, men hur mycket som fastnat kan man kanske ifrågasätta. Men det väljer jag att inte göra, haha!
Sov sött! Och jag hoppas ni drömmer fint, och även jag. För de sista 5 nätterna har jag drömt stressdrömmar om jobbet, dom slipper jag gärna!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0