Kvällen efter..

Tiden gick fort igår. Provet gick okej för att vara första gången, tror jag. Man vet ju inte än, eftersom de beräknas på alla provresultat osv. Men när jag kollade med resultaten från i våras så låg jag över medel, det är ju positivt! På kvällen var det att träffa pinglor och dansa på Ritz! Idag har jag lunchat med Sofia och Tina och hängt med dom hemma hos T. Veckohandlat med Martin och sedan kollat på PAN AM. Härlig helg, men underbart är kort har jag hört..? Snart jobbvecka, endast ledig torsdag. Imorn har jag lång rast igen, då blir det att kolla utbildningar och sova haha. <3mme
Update 111031: Är ni nyfikna på frågorna jag fick svara på på provet, titta in på http://studera.nu/hogskoleprovet/hogskoleprovet/facitprovfragorochnormeringstabell.5.328dbf20131f69ece448000337.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0