mitt hjärta i din hand

tända ljus i lyktorna
kent strömmar ur högtalarna
tankarna far runt runt
då är det höst


när jag blir grå när jag faller orkar du för två när idag blir igår kommer du att älska mig ändå

du doftar svagt av våta vita rosor gammal jord

allt jag ville säga glömde jag ikväll allt jag ville vara behöll jag alltid för mig själv

ett under att du ser mig som någon som kan ge dig nånting som får dig att vilja vara min

tänk på att du lärt mig allt var stolt över ditt verk och spela en sång för oss för gamla tiders skull

du sa gör ditt val ta ett självständigt beslut

mellan äkta och falsk mellan sanning och lögn vi är idioter

en stadig puls över broar genom städer och för din skull så reser vi igen

berg och dalvana berlin 10 minuter önskar att någon glasäpplen du var min armé idioter ff



<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0