Tisdagar-klart veckans bästa shoppingdagar!

Martin bad mig följa med till Marieberg för att handla vinterkläder, jacka och skor.


Efter 3h (att män också kan få beslutsångest över en jacka, det är nog första gången jag sett Martin så fundersam, hihi) så blev det en snygg jacka från 8848 Altitude (han dissade en Peak-jackan..för den här var skönare och snyggare!).
Sedan var det dags för skor. Kollade i 4 butiker. Hittade två som var alternativ. Provade de första. Han tyckte de var klockrena, så då köpte han utan att prova det andra skorna (här visade han sitt vanliga jag. Hittar du något som är snyggt, prova och köp. Leta inte i timtal efter snyggare, oftast finns det ändå inte). Så ett par conjacksbruna "kängor" från Björn Borg.


Jag köpte en ljusslinga till min fina plastgran, det räckte gott och väl för mig.
För tidigare idag träffade jag mamma inne på stan här i Örebro. På utförsäljning av Färg och form. I lokalen där Finrummet höll till förut. Jag köpte en lampskärm som ska bytas när julen är över till lampfoten där stjärnan nu sitter i dator/tvrummet (det glömda som inte längre är glömt). Den är i en naturfärg, typ ax, eller som mörkare sand, säckväv..ja snygg till gardinen och soffan iaf, haha.


Köpte även nya grytvantar, då de gamla gjort sitt. Samt 24 st glasunderlägg. Allt för en bra summa som 110kr, de ni! (Ljusslingan kostade 199kr och är från Rusta).


Snart dags för sängen! Helt färdig. Gick upp 4 imorse och hållt igång i princip hela dagen. Slumrade till i 20 minuter på en passresa mellan Uppsala och Stockholm, men det är allt.


Så god natt ni fina! Imorn är jag ledig, och om ni skrollar ner vet ni vad jag ska göra.... naglarna, jäij!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0