Dina tårar är mer än jag klarar..

"Det är så tomt nu för tiden. Hösten har varit så otroligt lång. Det har varit så tomt. Jag vet inte hur länge vi orkar. Det känns för stort. Alltid något som skall göras."


Det bränner till i strupen. Svider i ögonen. Hjärtat slår tunga slag. Jag ser dina tårar, när dem kommer rinnande likt en stilla bäck, då börjar mina rinna också.


"Vem ska ta över? Vem vill? Är det någon? Annars får vi ju fundera på att sälja..."


Jag visste att dagen skulle komma. Jag vet att åren går. Att jag inte riktigt fattar att jag faktiskt är så vuxen som jag är. Framtiden är nu. Det är dags för beslut. Det är dags att hoppa. Får panik, då jag inte vet vad som händer när jag väl har hoppat, när jag faller. Vad kommer jag att landa på?

Jag ser i dina ögon, att du saknar den tid som var. Att du minns alla glada dagar. Jag ser hur du lyser upp när vi kommer på besök. Hur mysigt och roligt du tycker det är med barnbarnen. Jag vet att du är stolt över oss alla. Vi är så älskade.

Du ska veta att Du också är älskad, lilla Pappsen. Och Mamma. Jag är så tacksam för allt ni gjort!

..jag kan inte hålla mina tillbaka, oavsett varför dina kommer.
<3mme

Kommentarer
Postat av: Blåbär

Du får landa på min mage så länge <3

2011-11-24 @ 07:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0