Blue Minerals Party

Nu ni, dags för ny hudvård. Närmare bestämt från Israel och självaste Döda havet.
Eftersom jag har slut på mina tidigare produkter så passar det utmärkt att testa nytt, då jag inte är nöjd med det jag har nu.
Rengöring och ansiktskräm plus en hudlotion (som tydligen utför mirakel, haha..nä men den ska vara riktigt bra!)
90 dagars ångerrätt om man inte är nöjd.
Det är bara att hoppas att det funkar bra för mig. Provade handskrubb och handkräm, mina händer är lena som silke!
Så var det tävling/lottning. Jag vann! Salt från Döda havet, som man kan använda till fötter, händer, kropp..ja det mesta helt enkelt för en djuprengöring. Fick intstruktionsblad med som jag får kolla igenom innan jag testar.
Så blir det party hos mig i januari! Så är ni intresserade, hojta så bjuder jag in er, när jag bestämt datum.
Kan knappt bärga mig innan jag får hem det nya, vill ju testa nu, nu, NU!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0