Tomat

Så sjukt varmt att springa mitt på dan. Gör jag nog inte om på ett bra tag (när jag glömt hur varmt det var får jag säkert för mig att göra om samma "misstag"). Svetten forsade, blä! Men nöjd är jag att jag tog mig ut, brukar ha svårt för att träna själv, inte lika skoj då. Man hör bara sitt eget flås, mycket roligare att höra andra flåsa ikapp hehe! Invigde mina "cykelbyxor", mycket bra men så otroligt fult men vem bryr sig? Inte jag iaf. Däremot så brydde jag mig mer om en annan sak som hände. När jag precis kom upp på bron vid Harrys, då släpper min sportbh! PANIK!!!! Mitt i stan, i lunchtrafik! Men jag sansade mig och fick ihop den igen. Men usch vilka jobbiga sekunder innan jag fattar vad som händer! Hann att måla upp skräcksenario.. Men men det gick ju bra haha! Måste sett väldigt roligt ut ändå, den bjuder jag på! Nu får jag allt duscha och slänga i mig mat..dax att jobba, ingen som helst lust. <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0