Tidig start på veckan

Måndag morgon efter ledig helg, alltid lika svårt att gå upp. Men på något vis kommer man ändå upp och iväg tiill jobbet. Idag har jag drygt 5h rast i Sthlm. Den första får jag hänga med Michaela. Sen blir det att slappa på hotellrummet.. Det är så skönt att solen skiner, även fast de är kallt, man blir mycket piggare då. Igår var jag och tränade. Räddade min träningsvecka i sista stund. Har ju som minimum att träna minst 2ggr.. Ikväll blir de eventuellt skivstång/intervall om mina lår pallar efter gårdagens intervall/flex vill säga. Men jag får ju vila upp dom i Sthlm så jag har väl inget giltigt skäl att skylla på, haha. Nu ser vi till att de blir en bra vecka! Hare <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0