telefonkö..

Skulle beställa service föt min lilla golf.. serviceindikeringen piper.. Så säger den lilla fröken i andra änden av telefonen att de är tre samtal före och om de går bra att vänta.. Ja de är väl lika bra svarar jag.. Men har stått i kö nu i 18 minuter och funderar på om man får dra av priset från samtalet på räkningen efter servicen?
   Nu ska jag inte va sån, men hur långa kan samtalen va till en bilfirma egentligen? 5 min var kan jag acceptera men nu tycker jag det drar ut på tiden lite väl.. Men de är väl för att det inte är någon rolig grej man väntar på som man blir lite bitter, bara en dyr och nödvändig, suck!

<3mme

Uppdatering: Efter 22 minuter kommer receptionistens röst, du det är fortfarande kö går det bra att vänta? Då frågar jag om de kan ringa upp istället. Självklart svarar hon.. Varför kom jag inte på det på en gång.. Jaja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0