Tallinn

Jag har så ont i min jumske (eller Martin säger att det är höftböjaren, jag skiter i vad det heter, jag har ont,haha). Fick de igår när jag sprang, då gjorde det bara lite ont. På kvällen blev de bara värre och värre och sen kunde jag knappt gå. Känns som jag fått ett spjut rakt igenom till baken. Aningens bättre idag, men vilken smärta. Hoppas de ger sig fort för vi ska ju på minisemester, palla va gnällig då, näe!

Nu ska jag packqa, vad ska man ha med sig? Blir så trött på mig själv, aldrig någonting som duger, suck! Jag lär ju kunna fylla min week-end-bag utan problem, men ändå..

Kommer hem på söndag em, och då bär det iväg till Askersund för att fira lilla mamma, morsdag..glöm inte det!

Bäst att sätta fart, ska va klar om en timme! Tåg till Stockholm, så skönt att slippa åka buss eller köra själv. Sen är det färja som gäller i helgen. Hoppas dom har den parfymen jag vill ha taxfreeshopen, jag hann ju aldrig spana på den påväg hem från London..

Trevlig helg mina fina!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0