pajen och prinsessan

Låg och småsnoozade lite och då fick jag ett sms. Från blåbärspajen som undrade om prinsessan fortfarande låg och sov? Haha! Klart hon gjorde, hon är ju ledig! Men nu är det dags att börja dagen och den nya veckan med en fin springtur! Förra veckan var bra, ja trots mina inlägg. Man måste få ur sig emellanåt för att kunna va på topp för det mesta.. Tror veckan kommer gå så otroligt fort! Längtar redan till helgen.. Men först tar jag och njuter av min lediga dag! På med trikåernaa och snabbskorna och bara kör! <3mme

Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Ska du hitta på något extra kul i veckan? :)

2011-05-09 @ 11:22:13
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0