Ledighet vad är väl de..

Ja imorn är det fullt ös hela dan! Ledighet är tydligen överskattat, haha! Lyckas alltid boka upp mig till öronen..men de är kul att ha mycket att göra. Det som inte är så kul är att jag ska lämna in bilen på service, kommer bli så fattig på en så tråkig grej men det är bara att ta. Dock fick jag med mig en vän som promenerar tillbaka till stan med mig, Emma-söta! Sen ska jag hinna tvätta, rensa garderoben och snygga till i vår boning. Plus att jag ska till Askersund och hjälpa bror Mathias. Men jag hinner nog allt, hoppas jag.. Bäst att sova om man ska ha energi hela dan imorn. Sov sött! <3mme. Psst! På lördag jobbar jag till Göteborg, då ska jag äntligen få träffa min fina vän Karolina, alldeles förlänge sen vi sågs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0