Lammet och Lejonet

Blir knäpp! Jag klarar inte detta. Det här hotellet gör mig galen! Jag tänker och tänker. Försöker sluta tänka och tänker ännu mer! Jag får ont, ont på ett sätt jag inte kan förklara. Svårt att andas, tungt. Djupa andetag.. Det funkar inte. Önskar jag kunde skriva allt, säga allt. Men de misstolkas nog bara. Varför ska jag bli så påverkad? Varför ska jag vara en utav tänkarna? Kämpa med tankar har jag alltid gjort. Men ibland vill jag slippa. Ibland vill jag va en enklare filur. Ibland vill jag säga allt och då vill jag att det ska uppfattas exakt så som jag menar och ingenting annat.
Jag hoppas Twilight kan hjälpa mig i ensamheten, men jag tror egentligen det bara blir värre. "Så föll lammet för lejonet. Vilket dumt lamm. Vilket masochistiskt lejon."
<3mme

Kommentarer
Postat av: Tina

Ibland är det jobbigt att vara en tänkare.. Ring om du behöver prata. Jag lyssnar mer än gärna!

2011-05-08 @ 09:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0