Knäppis

Det är inte konstigt att man inte hittar sina nycklar om man lägger dom i en kollegas väska istället för i sin egen väska, där de borde läggas. Måste varit väldigt trött i lördags efter jobbet helt enkelt. En sten föll från hjärtat när de blev återfunna. Så skönt!

Idag ska jag ha superlång rast i Stockholm och större delen av den får jag hänga med fina Michaela! Det blir toppen!

I morse slogs jag med min väckarklocka. Fattade inte attt de va den som ringde och drömde konstigt om ett brandlarm istället. Sen när jag väl kommer underfund med att det faktist är min klocka som ringer suttar jag den i väggen, hahahaha! Hoppas den gick sönder för den förstörde min morgon.

Idag ska jag äta glass har jag bestämt, för det är så himlans gott! Hoppas ni har en fin dag..<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0