Mina fina

Mor lilla mår bättre. Det är skönt. Hon ska vila sig frisk<3 Hon är kvar på sjukhuset, får se när hon mår så bra så hon slipper ligga i den tråkiga miljön. Men hon är i trygga händer, de känns mycket bra!

Martin plutten blev opererad i natt. Han är öm säger han. Skönt att de äntligen tagit bort blindtarmen, eftersom detta var tredje gången han var inne för samma besvär. Jag får ge mig till tåls i väntan på när jag får hämta honom. Så länge ska jag göra fint här hemma, så han blir glad när han väl kommer hem!

Igår hade min morbror fått åkt till akuten också, han hade klippt sig i fingret med en häcksax och fick sy 4 stygn.. Men nu tycker jag de räcker med skador!
Emma har pajat foten också, i måndags. Så hon haltar och har ont. Stackars snutttan! Hoppas VC tar emot henne idag, de är värdelösa!

Ha en fin dag! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0