en helt vanlig tisdag

Vaknade 40 minuter innan första klockan skulle ringa, av ett väldans liv utanför fönster. Vi stängde aldrig fönstret i sovrummet, de är så varmt på sommaren så de bör va öppet. Men då är det inte så bra att någon börjar hamra, såga, borra, tappa något i marken som lät som stålrör och skrika till varandra. Så ska jag försöka stänga igen fönstret, drar bort gardinen och PANG! Där åkte gardinstången isär och ner på armen! Aaaaaaj! Jag gav upp. Jag sket i att stänga fönstret, gardinen ligger fortfarande kvar på golvet.. Jag tog Martins kudde istället och tröck över huvudet och somnade om.. Snoozade 50 minuter för länge. Men kom i tid iaf. Väl på tåget så är de massvis med ungar som ska till Peace and Love. Kul för dom! Men måste de ta med hela garderoben och strandstolar och skräp? Jaja, de va duktiga och la allt på rätta ställena när jag härjat lite med dom. Sen efter allt lugnat ner sig och jag hinner tänka, de blir nog en bra dag trots straten så kommer tjuvåkarmarathon! Skitungar, smakar de så kostar de. Ta taxin nästa gång och se att de inte funkar där heller! Nu är jag snart framme i Sthlm. Då blir det mat, en glass i solen och nya tag inför hemresan. Idag skulle jag helst av allt legat på stranden i Harge och badat, de får bli en annan dag. <3mme

Kommentarer
Postat av: Sassäh

Hallojs på dig! ^^ allting bra med dig en dag som denna? :) kram!

2011-06-28 @ 13:01:14
URL: http://nojjz.blogg.se/
Postat av: ISA

Snygg header! :)

2011-06-28 @ 13:08:43
URL: http://isablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0