Sköna lördag

Dagen började med ngra underbara timmar med fina Michaela. Vi satt på e-huset och drack iste, kaffe och macka. Tittade på folk och bubblade om allt mellan himmel och jord. Viktigt som pladder. Älskar sådana stunder. Jag känner mig verkligen lycklig då!

Följde Michaela till tåget, som Emma hoppade av. Följde med Emma till dörren och sen knatade jag hemåt.

Väl hemma övertygade jag Martin att åka med mig till Marieberg och handla nya gardiner på Indiska (de har 20% på gardiner tom imorn). Jag är så nöjd med inköpet!




Martin har lagat mat ikväll och jag fixade disken. Rättvist tycker jag. Imorn ska vi storstäda hela lägenhetens alla vrår och möblera om lite (hoppas jag på iaf). Det känns tungt just nu men vad nöjda vi kommer vara efteråt!

Ikväll blir det soffhäng. Snart ska jag äta kladdkaka, som jag längtat hela veckan efter den!


<3mme

Om en vecka är vi en annan skepnad, jag, Martin, Emma, Tina, Mikaela och Fia mfl.. längtar!

Kommentarer
Postat av: Tina

Gardinerna är jätte fina! Ja, nästa lördag.. då kööör vi!

2011-01-22 @ 21:38:05
Postat av: Sara

Jätte fint blev det :)

2011-01-22 @ 23:46:34
URL: http://saraclefjordl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0