Knäna skriker men munnen ler!

Förra onsdagen skulle jag och Emma sluta med sötsaker. För mig gick de åt skogen från första stund, haha! Men bestämde mig då för att jag börjar om ist. Så från igår är de inga sötsaker förutom lördagar och om de är kalas.. De har gått bra, inget igår, inget idag. Känner mig riktigt duktig. Sen hävde jag mig ut och sprang förut.. Ojojoj! Har inte tränat sen i oktober, men de gick rätt bra. När jag kom in la jag mig direkt på golvet och va helt slut! Men nu ska jag ändå iväg till friskis med Mira kl19. De är bara att köra! På torsdag ska jag simma med Emma, hur långt? Tills vi spyr sa hon! Haha. Kan ju hoppas att detta håller i sig, ser ljust ut just nu, alltid nått haha! Nu är de bara att fortsätta min sköna lediga dag med lite tvätt.. <3mme

Kommentarer
Postat av: Blåbär!

Beach 2011 sade vi! Så ja tills vi spyr, varje gång ;)

2011-01-18 @ 22:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0