spring sprang sprungit

Går var jag ute och sprangg med Mira vid Oset. Det var glansis men det gick ändå bra för jag hade lånat broddar av Mira, eller de är Roberts haha! Utan dom hade de nästan inte ens varit möjligt att gå där. Men sprang gjorde jag, sista km i motvind, usch vad jag ville ge upp, men då blir man bara besviken så jag bit ihop fast knän höfter och jumskar skrek. Och hur mår jag idag? Utmärkt! Ska få lunch hos Mira och Robert, jag är ledig idag. Sen ska jag greja hemma och ikväll blir det Askersund för lite scouting.. En bra dag helt enkelt. <3mme

Kommentarer
Postat av: Karolina

Duktiga du! <3

2011-02-02 @ 12:16:23
Postat av: Hunken

Stolt! =)

2011-02-02 @ 16:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0