Schlager 2

Brolle - Näe, inte imponerad.
Loreen - Kommer dansa en hel del sena nätter till många olika remixer av denna. Men i tävlingen hör den inte hemma.
Babsan - Seriöst, fanns det inget bättre bidrag att ta med än det här så är jag rädd för musiksveriges framtid!
Elisabet Andreassen - Bäst före är passerat! Sen låter det som en dålig version av en låt hämtad ur Christina från Duvermåla.
Sanna Nielsen - Hon har en klockren stämma. En schlager, de kan man inte komma ifrån. Tror dock inte Europa vill ha ännu en typisk schlagerdänga?
The Moniker - Kan inte rå för att jag nynnade med i slutet, men vad var detta?
Anjela - Älskar hennes skor! Tror den gör sig bättre på engelska. (En annan sångerska också kanske?)
Christian Walz - Aldrig tyckt om honom, men nu var de ju melodin det handlar mest om. Okej men rätt tråkig.

Jag vill inte ha någon till final, ingen som håller måttet ikväll, synd. Tror Sanna Nielsen och Brolle går till final bara för de är mest folkkära. Christian Walz går till andra chansen med The Moniker.

Två klara, två kvar. Nästa lördag kl 20 är jag bänkad här i soffan igen. Weii!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0