Längtar efter sängen

Trött, hungrig, sen hem från jobbet och en förkylning som kryper sig på.. Nej just nu känner jag mig rätt ynklig. Imorn är det läkarbesök som aldrig blev av sist, då läkarn var sjuk. Wish me luck! Men annars har jag tagit ledigt resten av dagen, en lunch med Emma blir troligtivs dagens höjdpunkt, de gillas skarp! Är ledig på torsdag, då ska jag bestiga mitt tvättberg! Igår rignde dom från RS möbler, vårt soffbord har kommit. Det ska hämtas på fredag, blir spännande och se om äggbordet passar in haha! Får lägga ut en bild sen. Idag köpte jag två små lyktor när jag var i Stockholm, luncha med Michaela<3 Lyktorna ska pryda bordet hoppas jag.. <3mme

Kommentarer
Postat av: M

Lycka till hos läkarn imorgon! Hör av dig när du är klar där. PUSS

2011-02-22 @ 22:20:45
URL: http://mikaelabirgittafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0