Jag kan andas igen

4h 21min är min sammanlagda försening idag. Helt slut i kropp och knopp! Men alla kom dit dom skulle och jag med tillslut. Ligger på hotellet i Uppsala igen. Inväntar en natt men dålig sömn. Längtar tills imorn, kl 16 är jag förhoppningsvis på väg hem. Hemma är det ny städat och fint. Och kl 20 är det melodifestival, underbart! En sten har lättat från hjärtat idag. Det känns otroligt skönt. Vill tacka min underbara svägerska Petra för att hon helt enkelt är så himla bra. Och tack vare en kram från henne och en kram från min älskade bror Micke, så har jag orkat med denna dag. Tack bästa Dahlbergarna, ni får mitt liv att bli enklare. <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0