strålande jul

Julhelgen var toppen. Julafton spenderades hos familjen Dahlberg med god mat och massor med godis samt Tomten, Kalle och härliga skatt. Juldagen hade jag lugnt och skönt i soffan med tv-tittande och Elle-läsning. Kvällen hängde jag med systrarna Larsson i Tinas soffa och vi fick rädda hennes balkong från Dagmar som ville åt den.. Hann att träffa Benbrott ca 1h innan hon skulle ta tåget hem till Stockholm. Men på torsdag har jag rast i huvudstaden och då ska vi shoppa på rean, kul kul! Annandagen är idag och jag jobbar. Den enda dagen jag är ledig nu i mellandagarna är på fredag, då ska jag träffa familjen och på kvällen träffa tjejerna förhoppningsvis. Nyår talar vi inte om, jag är inge bitter, inte alls. Haft en lugn dag på jobbet hittills slutar om 1h så får väl inte säga för mycket. Åkte åt rätt håll tydligen, Dagmar är argare norröver.. God fortsättning fina ni! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0