L lö lör lörd lörda lördag!

Jag är så glad för jag får helg fast jag har jobbhelg. Skulle sitta reserv imorn men testade att skicka in en ledighetsansökan och den beviljades, hoppsan! Toppenbra! För jag är ledig på måndag, då ska jag städa, så imorn får jag vila upp mig, perfekt!

Jag slutar 15:48, ska strax åka från Stockholm. Sovit i Uppsala och har haft rast här i Sthlm, år lunch med Emma då hon hade rast samtidigt. När vi gick på matjakt så mötte vi Linköpingsborna (läs Mikaela och Robert). Haha, så roligt och otippat! De skulle på julmarknad på Skansen, lät riktigt mysigt.

Själv får jag ha julmys hemma, har Hammars julmust i kylen nämligen, love it!

Ikväll blir det soffhäng, ska bli riktigt skönt! Nästa helg är det julbord, skoj ohoj!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0