Veckoslut

När jag som bäst låg och snoozade vid niotiden ringde Annie och skaka liv i mig. Hade bestämt frukostdejt med henne. Så upp och hoppa och igång med sconesbakning. Koka ägg. Tevatten och tillbehör till mackorna. Sen kom fröken strax efter tio och vi hade en snabb men trevlig frukost på balkongen, för jag hade tid hos frissan för att ansa luggen så nu ser jag igen - tjoho!

Strosade runt på stan och konstaterade ännu en gång att höstkläder är det bästa! Så är det bara, så mycket valbarhet och sprakande färger!

Tack fina Annie för idag. Och tack Tina för igår, standup på Strömpis, Henrik Schyffert - han var inte nådigt grov, haha!
   Önskar så att jag kunde följa med er till Cypern och hälsa på Sofia, men icke..

Ikväll blir det att kolla på handboll, ÖSK damer, med bla Emma. Skoj o'hoj!

Imorn lockar Askersund och lördag blir det kräftskiva hos Johan och Lena. Jag tar nog med Kumlakorv och ketshup, haha! Skaldjur = usch!

Söndag tror jag att jag på något konstigt vis tacka ja till att komma på nått klädparty? Det är hos min fina svägerska Petra, så om inte kläderna är nått att ha så är sällskapet och fikat gott nog, fniss!

Det var detta veckoslut de.
Jag säger bara SEMESTER JAG ÄLSKAR DIG!

<3mme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0