Linkan

På väg hem från en mysig dag i Linköping. Har haft endel tur idag, vissa saker blev inte helt som planerat men jag kommer dit jag ska ändå, det är ju toppen. Dock har jag ett byte kvar men går det bra ska jag nog köpa mig en trisslott eller nått haha!

Dagarna går för fort nu.. Vill inte att det ska bli måndag så snabbt som det tycks bli. Jag älskar att vara ledig och jag är inte ett dugg rastlös. Jag gillar att ta dagen som den kommer och fylla den med umgänge, pyssel eller tvtittande. Jag får nog satsa på att bli en bra konstnär så jag kan leva i denna fantastiska vardag, hehe!

Vad som händer imorn är lite öppet.. Antingen fika och bio med vänner eller Tupperwareparty i Hullsbörg, dra ner medelåldern lite, fniss. På dagen ska jag städa och köpa en tröja på Monki som jag sneglat på ett tag nu.

Fredag är oplanerad. Lördag kväll ska dett bli inflyttningsfest hos Tina. Söndag kommer vara ren och skär ångest, blääääääää! Men det är långt dit, Carpe Diem, right?

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0