huldas



Denna supersöta pudriga topp fick hänga med mig hem idag. Efter att jag tagit en fika med Michaela på Hälls, var det bara att gå tillbaka in i butiken, varför skulle jag ens tänka på det, haha! Kan inte motstå 70% rea på en fining som denna!
   Köpt på "huldas, stallbacken" i Örebro. (Ska smita dit igen efter löning, hon hade fler kläder på superrea som jag inte vågade titta närmre på idag, hihi.)

Ni som vet hur det ser ut hemma hos mig har även lagt märke till att "den där fåtöljen i bakgruden känner jag inte igen". Jag fick med den hem från Gotland. Min morbror ringde upp mig dagen efter vi varit där på fika och sa "Du kan få fåtöljen, ni tyckte ju den var så fin." Vem kan tacka nej till det? Jag svara "Bara vi får in den i bilen så tar vi gärna med den hem om ni är helt säkra på att ni inte vill ha den?"
   Den fick plats i baksätet. Han fick en hundring och en Lindh's Sea Salt chokladkaka som tack. (Han sa att de hade köpt den för max 150:-, billigt! Martin kollade på "nätet", där säljs dom för 500:-, men den ska inte säljas, den ska sittas på och vara fin.) Min gamla fula vita fåtölj, som visserligen är skön, den åker snart ut.. Skulle gärna vilja hitta en till fåtölj som den nyinskaffade, det skulle va pricken över i!

Got to love it!


<3mme

Kommentarer
Postat av: Michaela

Tänk så många liknande stolar jag släpat hem genom åren och gett bort eller sålt när jag flyttat en gång om året...

2011-08-18 @ 10:42:52
URL: http://youneedahero.blogg.se/
Postat av: Beatrix

så fin den var, din fåtölj. :)

2011-08-24 @ 20:38:36
URL: http://beatrixmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0