Som jag hoppas..

Jag knäpper mina händer och ber en liten bön. Att ett annat företag ska stå för min lön.

Så sjukt trött hela tiden. Kan bero på för lite sömn konstant i 2 veckor! I natt får jag sova minst 8h iaf. På lördag får jag sova ut, det ska bli riktigt skönt!

Valborg firas i Linköping hos fina vänner!
Träningsvecka är det också. Anmält mig till Vårruset. Idag Gympa jag med Emma på friskis, imorn ska vi starta dagen med att springa en runda.
Martin har sagt att han vill springa med mig, haha de får vi se hur det ska gå..

Igår köpte jag blommor och gjorde lite fint på balkongen. Även en ny bänk med förvaring till hallen. Vi letade efter nya utemöbler, men kunde inte bestämma oss. Det är lite väl dyrt de vi vill ha, men får se.. brukar inte nöja mig med något mindre så..

Imorn blir det att röja här hemma. Till Askersund på den årliga vårmarken. Scouterna på kvällen. Så måste jag tvätta bilen, tänkte låna pappas högtryckstvätt så all ingrodd vinterskit försvinner, för nu är det vår på riktigt!

Jag är lycklig.
<3mme

Antingen helhjärtat, annars kan det va. Ja så är det faktist i slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0