Festligheter gånger turtalet

Himlen är klarblå, de ser jag fast jag är kvar i sängen. Solen strålar, det vet jag för den reflekteras i något på arenan så det blänker väldigt starkt i mina nyvakna ögon. Jag är utvilad igen. Så skönt med lediga dagar. Suger i mig all skön känsla så jag kan behålla den under jobbveckan sen.. I em bär det iväg till Linköping. Jag och Martin ska fira Valborg hos Mikaela och Robert. Dom har nyss flyttat så det blir inflyttningsfest också. Sedqan fyller M 23 den 3 maj, så lite födelsedagsfest blir det också. Så toppar vi det med att få de andra två brudarna, med karlar, att vara med, så Vadstena reunion får avsluta. Detta kan bara sluta på ett sätt.. Succé! Nu skriker magen efter frulla. Sen blir det småfix och så rullar vi med ett litet stopp i Askersund, ner till Linköping. Trevlig Valborg och f*ck you vintern, håll dig borta haha! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0