Det sitter i huvudet

Trots jobbig morgon så har dagen blivit rätt bra ändå. Uppföljning på jobbet som jag klarade galant, säkerheten först så klart! Jag har bytit däck. Ringde bror Mathias för hjälp. Smart drag visa det sig va. Vi höll på i 2h för att få loss vinterdäcken, de hade rostat, tydligen vanligt med plåtfälgar.. Jaja loss kom dom efter pappsen kommit hem och burnat loss på uppfarten (han tyckte de nog va rätt kul, jag såg allt pojkleendet när han gjorde handbromsvändningar för att däcken skulle lossna). Sen var de atyt va lite ledare för de härliga scoutern! Myst med mammsen en stund också. Nu packar jag inför Londonhelgen! Bara 12 h tills jag hämtar Michaela vid centralen och packar in Emma. Lite lunch sen en bilfärd till Skavsta. Måste ha sömn nu snart, får skynda mig packa. Sov inte allt för många timmar i natt. Sprang i Hallsberg efter jobbet, fick en PT som pressa mig så jag kom runt. Med en hand i ryggen blev jag pressad sista biten till mål, jag hade gett upp för längesen annars. Uppskattas! Det här med andning är överskattat haha! Nu ska jag leta på min gamla mobil också, vågar inte ta med min lilla darling, vill inte ha någon chockräkning efter resan.. De är mycke nu.. <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0