The bitch is back!

Bitchen i mig kommer alltid finnas där, hur mycket jag än behärskar mig. För när någonting är vrickat så håller denna lilla bitchen inte tyst, utan ut ur munnen kommer det som är befogat för att det är nog. Jag är trött på människor som inte låter andra, av samma art, vara lyckliga.
   Back off och hacka löken istället för att hacka på människor. Var snäll och berätta inte allt vad du tycker och tänker om allt och alla. Jag, som många andra, vill inte veta! 
   Varken tala eller skriv, innan du tänkt på om du själv skulle vilja höra/se samma sak om rollerna var ombytta!

Nu ska jag ha en lugn, tyst natt utan pikar! Och jag ska drömma alla de fina drömmar jag längtat till att få vara med om under dagen.

"It's oh so quiet, it's all so still!" Thank God!
<3mme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0