Ni gör livet bättre!

I fredags fick jag mysa i Köping hos Michaela och Emma, tack för gotterierna Michaela!

Idag har jag fått träffat Karolina för en lätt lunch och lite shopping på min rast i Göteborg.

På onsdag ska jag och Tina hämta Sofia på Arlanda.

Nu är frågan när jag får se Annie och Mikaela? <3 <3

Varje gång jag träffar mina fina vänner så känner jag hur mycket jag saknat dom, även fast man ibland är sämst på att höra av sig, så vet jag att ni är vänner för livet!

Varje gång jag lämnar er, då känner jag smärtan i hjärtat och jag saknar er ännu mer!
Men som jag sagt förut, så är det en bra känsla fast det gör ont, för att det gör så ni alltid är med mig!

All kärlek till Er! Vill bara ge en stoooor vaaarm KRAM till alla på en och samma gång och aldrig släppa, thii!
<3mme

Kommentarer
Postat av: M

Jag saknar dig massa med! Hoppas vi hittar en dag snart så vi får mysa lite <3

2010-10-25 @ 10:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0