Underbara fredag!

Gick upp i ottan men det gjorde ingenting, för jag skulle få åka med bästaste Michaela! Vi rockade 715 till Stockholm och väl framme var det dags för vår efterlängtade frukost på E-huset! E-huset är Espressohouse, för er som inte är så hippa och hänger med, hehe! Älskar e-husfrulla med MB <3

Proppmätt som en stoppad gristarm var jag kaffeböna tillbaka "hem" till Hallsberg. Fick ett sms av Emma "Vad gör hon efter jobbet?" Svaret var självklart, "Eh eh, hänger med Emma?".
   Stackarn fick vänta i nästan 1h för jag hade tänkt helt fel, sa att vi skulle ses 12.30, då slutade jag..menade såklart 13.30, puckade mupp.. Men vi sågs på stan, dregglade över kläder och mycket mer, samt förtärde mellanmål på Hälls. Alltid lika busigt att hänga med Emma <3

Resterande timmar av eftermiddagen spenderades i soffan med datorn i knät och högsta volym på Spotify!

På kvällen kom finaste Tina och hade fredagsmys med mig <3 Vi åkte och handla lite gotterier och sen blev det Idol och sötsaker/fetsaker! Har dock en kladdkaka kvar, den får jag och Martin smaska i oss imorn.. Åh, denna fantastiska människa, hon är för härlig <3

Nu är det natt och det är dags att krypa ner hos kärleken.

Haft en underbar dag med tre av de mest fantastiska vännerna! TACK!

Nu har jag ledig helg..så himla skönt!
<3mme

I wanna see the star shoot out of the big black sky



Mina tankar är hos älskade M <3

Kommentarer
Postat av: M

Tack älskade T för att du finns här för mig <3

2010-11-13 @ 12:09:20
URL: http://mikaelabirgittafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0