Längtar mig igenom november

Tvättar och sitter och glor.. ingen motivation till något mer..

Ikväll blir det scouterna, då ska vi ha "fångarna på fortet", det blir nnog riktigt kul för barnen!

Längtar tills i morgon, då får jag lite vardagslyx genom torsdagsbio med Michaela. Vi ska se "Himlen är oskyldigt blå". Innan ska vi fika, så en helmysig torsdag em och kväll blir det.. Love it!




På måndag får jag äntligen hänga med Mikaela, de längtar jag också till!

Om en vecka är det dags för "konsert" på Ritz igen.. Denna gång är det Daniel Adams-Rays tur, blir nog grymt kul! Och om två veckor så smälter mina öron av musik från Rasmus Seebach, ÅH som jag längtar till det!

<3mme

Nu tar molnen mark.
Jag var förblindad av att solen sken så stark.
Men mina ögon kommer alltid le mot dig.
Kan det begäras mer av mig.

Himlen är oskyldigt blå,
djupaste hav likaså.
Att regndroppar faller som tårarna gör,
det rår inte stjärnorna för.
Älskling, jag vet hur det känns,
när broar till tryggheten bränns.
Fast tiden har jagat, oss in i en vrå.
Är himlen så oskyldigt blå

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det blir supermysigt imorgon!



Önskar att jag kunde följa med på båda spelningarna, men jag jobbar givetvis sent båda gångerna. It SUCKS!



<3

2010-11-18 @ 00:20:46
URL: http://youneedahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0