Vänner sätter guldkant på vardagen!

Sov 13h i natt, behövde tydligen det..

Haft en underbar dag! Började med Brunch på E-huset med Emma och Michaela! Vi gick på en liten shoppingtur.
   Handlade smycken på Indiska, värde 307 kronor, betalde 95 kronor. Det kallas att hitta ett presentkort i plånboken som jag inte visste om!
   Sedan köpte jag en superfin väska på Åhléns, från Wera. Den kostade 699 kronor, men jag betalde 629 kronor, för de var tydligen klubdag och 10%. Bra va!

Jag skulle egentligen handla bikini, men hittade ingen som var "den rätta".. Bara två bra alternativ om jag inte hittar någon annan..

Dagen fortsatte med sen lunch på Amuse, med Moa, Robert och Emma samt hennes vän Vava.
   Tog en liten sväng bland affärerna igen, men höll hårt i plånboken, haha.

Tränade med Mira och Hysing. Spinning PULS.. De va bra. Svettades och insåg att min maxpuls är högre än vad som är genomsnittet för min ålder.. Det är bra, tror jag, eller?

Ikväll åkte Martin och jag till Elgiganten, för de hade total utförsäljning på allt, de ska öppna ny större butik. Kön var minst 500 meter lång, så vi skippa de och åkte hem igen.

Mycket bra dag. Tvätten och dammsugaren fick vänta, de finns ju kvar imorn med!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0