Våren håller på att segra!

Idag har jag hunnit tvätta en tvätt, ätit frukost på Espresso house med Michaela och fyndat schlagerskor som invigs ikväll. Sedan har jag en allmän varning till alla som är ute idag, gå minst 3m från husväggarna..Snön från taken börjar ge upp för våren, och gör då ett sista försök att ta kål på oss vandrande varelser, haha!

Nu ska jag hänga upp tvätt och tvätta 3 maskiner till. Städa hela lägenheten så den blir skinande ren och doftar gott!

Ikväll kommer belöningen för dagens möda, en äkta lill-lördag med tjejligan! Annie och Sofia är ju hemma och då får man ju passa på att träffa allihop <3 För man vet aldrig när man får se deras söta nunor igen..

Solen skiner och jag är lycklig!

<3mme



psst, igår dansade jag med Madde, så himla skoj! i förrgår tränade jag med Mira, svettisvetti! känns mycket bra, påt på fredag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0