Våffeldagen!

Dagen började 03:30 med en dusch! Sedan en bilfärd till Hallsberg för jobb 04:57-10:34.
   Nu sitter jag kvar här i Hallsberg, mitt tåg blev inställt, och de tåg jag ska åka från Stockholm är också inställt, stort fel vid Stolpstugan, så inga tåg går förbi där tills vidare..

Handlade frulla på kiosken på station och lagom när jag hade ätit upp den, då var de dax att hjälpa till med våfflor.. Jag vispade grädden! Har nyss avnjutit den första våfflan för dagen, mycket gott och fler blir de!

När jag får sluta så ska jag hem, förhoppningsvis hinna plocka lite innan bästis kommer.. Hon och jag ska mysa hela dagen och natten, hihi!

Kl.15:00 är det våfflor hos Mira och Robert
Kl.17:15 ska håret toppas på Frisör Form på norr..
Kl.18:00 ska vi på tjejkväll i city.. Invigning av ombyggnationen i Träffpunkten.. Monki premiär!
Kl. senare, ska vi till Pittan och förtära godsaker!

Och innan allt detta ska vi planera lite mer om New York och fixa inresetillstånd!

Viken heldag! Ser mycket bra ut! Idag är jag bara glad! Lycklig rent av.. ja, jag känner mig lycklig igen-så himla skönt!

<3mme

Kommentarer
Postat av: M

Och du gör mig lycklig<3

2010-03-25 @ 08:27:55
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0