Det Alice pappa säger, är sant..

Söndags eftermiddagen spenderades med Mikaela. Vi åt mat, fikade och gick på bio, i Linköping. Alice i underlandet är vårvinterns favorit! Mys på hög nivå!


Måndagen bestod av tidigt jobb, men tog ledigt halva turen så jag slutade 12 istället för 19ish.. Luncha på stan med Bobben och sedan hämta vi Mira för fika.
   De lurade in mig på Löpex, och jag kom ut 2h senare halvt ruinerad, haha! Med de finaste skorna jag sett på bra länge! Svettig va jag med, testade ju ut på löpband vad jag hade för typ av "springsteg".. Vad har jag gett mig in på? Springa tjejmilen, är jag dum i huvudet? Alltså mer störd än vanligt?
   Trevlig dag var de iaf!

Tisdagen bestod av jobb. På kvällen skulle de nya, fina, dyra, rosagrå skorna invigas med lite dans, med Madde..Älskar det danspasset, släppa loss som ett pucko, haha!

Onsdagen var jag ledig. Fixade pass, hämskaste upplevelsen på länge, tror inte jag får komma in i staterna med det passet, haha!
   Svängde förbi Hallsberg och brors katter och åt lunch med dom, hehe..
   Fikade med Annie och Tina på Tutingen i Askersund<3
   Var ledare på scouterna och lärde ut hur man gör om olyckan är framme och någon skär sig, kände mig behövd och duktig!
   Hälsade på hos mor och far, fick pizza och muffins-direkt från ugnen!

Torsdagen bestod i att ? Minnesförlust!  Jag jobbade iaf, de är de jag är säker på.. Haha sen vet jag inte, störd var ordet ja..

Fredagen har jag maxat.. Tränade med Mira på morgonen, helt död! Men de är väl de som måste till om jag ska orka den där milen..
   Åt frukost och duscha, sen var de jobb.. och nu är det snart sängen..ska bara spela lite Betapet först, hehe!

Imorgon lördag så blir de jobb 8-16ish, Mikaela kommer för god mat och dryck, schlager och skakning av rumpan! <3

Söndagen vill jag inte tänka på!

De var vecka 10 de!

<3mme

Kommentarer
Postat av: M

Du är underbar<3

2010-03-13 @ 12:31:43
URL: http://mikaelamotala.blogg.se/
Postat av: Tina

Tipptopp vecka fröken söt! Ni får ha det så superdunder kul ikväll. Själv ska jag sitta med skolböckerna och läsa om De yngre barnens läroplanshistoria. Intressant och kul va? Kanske borde ta mig ett glas vin så blir det hela mycket roligare. Tomas kanske skulle till Johans fest ikväll, med sina kumla polare! Haha! Skaka lite rumpa åt mig med ikväll :) Hälsa Mickan!

2010-03-13 @ 14:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0