44 dar kvar, eller nått sånt..

Igår var de frukostmys på trappan i stan med Michaela och Hanna. De va vi och a-laget som satt i solen och gotta oss.. Sen kom farbror polis och tyckte att a-laget gjort stan tillräckligt för dagen.. Men vi fick sitta kvar, de va ju skönt!

Jag hämtade Sveriges fulaste pass igår med.. UCH! Ser ut som jag sett ett spöke, får väl gå igenom passkontrollerna med uppspärrade ögon och stel nacke så jag får komma in i staterna..

Nu ska jag iväg till jobbet ännu en gång, ingen lust idag..så grått och tråkigt ute..sitter hellre inne och njuter av soffan och de skitprogram som sänds..

2 april blir de flytt i Linköping, bäst jag tränar upp mig, så man orkar, hehe..

Nog med småprat..på med uniformen och borsta tänderna..

<3mme

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej!! Den 3:e april så tänkte jag ha födelsedagsparty! Vore jättekul om du kom!! :D Massa kramar

2010-03-18 @ 15:44:04
URL: http://hejahallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0