Friends <3

Har haft en bra jobbarhelg mycket tack vare firandet av Emma i lördags, tösen hade fyllt 24.. Mycket rolig kväll, de tackar jag för! Fler sånna!!

Igår fick jag höra älskade Sofias röst! Hon är hemma i Sverige på semester och snart är Annie hemma igen också, ska bli så skönt att få dra ihop tjejerna och bara kramas och mysa!

Idag är jag ledig. Jag ska spendera dagen i Linköping med bästis! Ska bli kul att ses, inte sett henne sen NY-resan.. snart 1 månad sen..

Ikväll kommer eventuellt Sofia och Tina hit och filmmyser lite <3

Synd att solen lyser med sin frånvaro, de får bli byxor ist för shorts.. men men.. den kommer väl tillbaka någongång.. Mikaela får lysa upp min dag ist!

Ha en underbar dag. Det tänker jag ha!



<3mme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0