S E M E S T E R ! ! ! !

Då är min lediga helg snart över..men ingen söndagsångest här inte. För imorn börjar min semester, officiellt (gick av tåget ca 10.30 i fredags) I fredags firades semestern in med picknick i Stadsparken med Emma, Moa, Mira och Robert.
Igår tog jag årets första dopp (sent? jo, jag vet!) Badade och solade med mamma i Harge. Sedan grillade vi lite hemma i Nordhagen, och min favorti efterrätt, jordgunnar och massvis med vispad grädde!


Taxin är beställd till 8.30 i morgon bitti. Den kör oss till centralen här i Örebro.. Tåget går 8.56. Är uppe i Stockholm ca 11.00. Sedan ska vi ta oss ut till Arlanda, flyget lyfter till Dubrovnic, Kroatien, 15.40. Sedan är det transfer till Herceg Novi, Montenegro. Vi är nog framm runt 20-21 tiden imorn kväll..

Har verkligen sett fram emot denna resa. Martin och jag, en hel vecka då vi bara får vara och roa oss, slippa vardagen.. Det kan inte bli bättre!

Ha det gott här hemma i hettan!

<3mme

Kommentarer
Postat av: M

Ha det underbart nu, det är ni värda!

Längtar till Gotland <3

2010-07-11 @ 23:43:14
URL: http://mikaelabirgittafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0